Groeten uit Limburg
Op zondag 31 mei staat in het Harmoniepaviljoen een bijzonder concert op het programma.
Da Capo, het ouderenorkest van de Koninklijke Harmonie Roermond, verzorgt die middag het afscheidsconcert van Harry Wolters.
Samen met Harrie Broun presenteert Harry Wolters het programma Groeten uit Limburg, een muzikaal concert met herkenbare Limburgse klanken en sfeervolle muziek uit eigen streek. Het concert duurt van 14.00 tot 16.00 uur.
Met dit concert neemt Harry Wolters afscheid na een indrukwekkende periode van maar liefst 48 jaar verbondenheid aan de Keuninklikke. Daarnaast was hij 11 jaar geleden initiatiefnemer en oprichter van Da Capo, waarmee hij vele muzikanten wist samen te brengen in een enthousiast ouderenorkest.
Door de jaren heen heeft Harry zich met grote betrokkenheid ingezet voor muziek, saamhorigheid en het verenigingsleven binnen de harmonie. Zijn inzet en enthousiasme hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan het succes en de sfeer binnen Da Capo.
Het afscheidsconcert belooft een mooie en muzikale middag te worden, waarin wordt stilgestaan bij de lange muzikale loopbaan van Harry en zijn betekenis voor de vereniging.
Iedereen is van harte welkom om deze bijzondere middag mee te beleven.